BESKRIVELSE AF KLUBBEN

Grindsted Petanqueklub blev stiftet i 1993 og havde i december 2021 30 medlemmer og i december 2023 57 medlemmer, så vi vokser pænt, men vi har plads til flere,

Grindsted Petanqueklub

• Vi har som målsætning, at du og andre nye og nuværende medlemmer hurtigt skal blive en stor del af klubben.
  • Vi tilbyder nye medlemmer indføring i regler og spillets finesser
  • Vi har eget klubhus og adgang til Lynghallens toiletter.
  • Vi har et flot baneanlæg med 10 baner. Banerne ejes af Magion, men er anlagt og vedligeholdt ved frivillig indsats af medlemmer af Grindsted Petanque.
  • Foreningen er en underafdeling af Grindsted Firma og Familieidræt.
  • Vi er en klub, hvor det sociale prioriteres lige så højt som de sportslige resultater. Det er frivilligt, om man vil deltage i turneringer.
  • På den årlige generalforsamling vælges formand og øvrig bestyrelse.
  • Vi deltager i regionsturneringen under DGI og deltager med flere hold.
  • Vi informerer om stævner i området, man kan deltage i.
  • Vores værdier er hygge, fællesskab og konkurrence.
  • Klubbens favoritcitat kommer fra Gunnar NU: Man stopper ikke med at lege, fordi man bliver gammel, men man bliver gammel, fordi man stopper med at lege.